Wednesday, November 21, 2007

ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

Ο μέσος μαθητής ξοδεύει 90 λεπτά κάθε βράδυ για να κάνει τα μαθήματά του. Ο χρόνος διανέμεται ως εξής:

15 λεπτά ψάχνει να βρει τι ακριβώς έχει βάλει ο δάσκαλος για το σπίτι.

11 λεπτά τηλεφώνημα σε συμμαθητή για να του πει τι έχουν για το σπίτι.

23 λεπτά εξηγεί στους γονείς του γιατί ο δάσκαλος είναι κακός και δεν νοιάζεται για τα παιδιά αφού τους βάζει πολλά για το σπίτι.

8 λεπτά στο μπάνιο για να καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες πριν ξεκινήσει.

10 λεπτά να ετοιμάσει ένα σνακ για να πάρει στο δωμάτιο του.

7 λεπτά για να κάνει ένα γρήγορο ζάπιγκ.

6 λεπτά λέει στους γονείς ότι ο δάσκαλος ποτέ δεν εξηγεί τι ακριβώς θέλει να κάνουν στο σπίτι.

10 λεπτά κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας και περιμένει την μαμά ή τον μπαμπά να τελειώσουν τα μαθήματά του!

16 comments:

Julia_Dream said...

Χιχιχι! Το καλό είναι ότι θέλει μόνο 10 λεπτά ο γονιός για να τα τελειώσει. Τσάμπα πράμα :-) :-Ρ

Πολλά φιλάκια και την αγάπη μου!!!

(Σου στέλνω και ένα μαιλ!)

Greca said...

υπέροχο!!!! χαχα!
καλημερούδια γλυκιά μου σε όλους σας!!!!

ΜΑΓΕΙΑ said...

Χαχα! Καλό! Είσαι καλά καλή μου? Ελπίζω όλα να πηγαίνουν καλά για σας! Αντε και μπαίνουμε στον πρώτο μήνα του χειμώνα! Ώσπου να περάσουν οι γιορτές έτες και τες 14 του Φεβράρη!!! Φιλιά!

Anonymous said...

ουυυ ζηλεύκω!

Εμένα γιατί εν μου εκάμναν τα μαθήματα μου????
Αντιθέτως, εβάλλαν με να δκιαβάσω μόλις επήαινα σπίτι.

Ούφφου, άδικη η ζωή...ως τωρά δκιαβάζω μόνη μου και κανένας δεν μου δκιαβάζει.

Πότε εν να σταματήσω να δκιαβάζω ( με την έννοια του διαβάζω για τις εξετάσεις)?

Anonymous said...

Εδρίτσα σε ανακάλυψα εδώ και λίγες μέρες και έχεις μπει μες την καρδιά μου. Διάβασα όλα τα ποστ που έγραψες και μπορώ να πω ότι με πλημμύρισαν όλων των ειδών τα συναισθήματα. Όλα θα πάνε καλά!! Θα γίνεις μια τέλεια μάνα!!

Φιλιά από μια Κύπρια δασκαλα που δουλεύει μόνιμα στην Ελλάδα!!

patsiouri said...

Πές τα!!!

ο δυσλεξικός δάσκαλος said...

Πολύ καλό!!! Γιατί ,όμως, δυσκολεύονται τόσο; Είναι απλή βαρεμάρα ή μήπως βάζουμε ασκήσεις υπερβολικά δύσκολες; Κατά τη γνώμη μου , οι εργασίες στο σπίτι πρέπει να είναι λίγες και απλές για να μπορούν οι περισσότεροι μαθητές να τις λύνουν μόνοι τους. Διαφορετικά, δεν έχουν νόημα και λόγο ύπαρξης... Εκτός κι αν θέλουμε να εξασκήσουμε τους γονείς των μαθητών μας!!!

APOTINEDRA said...

@Julia_dream
Φιλάκια επίσης. Εχω μόλις απαντήσει στο μέηλ..καθυστερημένα όπως πάντα!

@greca
Καλησπερούδια μάλλον λέμε τώρα:))

@μαγεία
Που χάθηκες εσύ καλέ;;Ο καιρός περνά πολύ πολύ γρήγορα, αυτό είναι σίγουρο!

@roam
Αγαπητή μου μόνο ένας Κυπραίος γονιός θα μπορούσε να δκιαβάζει των κοπελλουθκιών του και για το πανεπιστήμιο. Και επειδή μάλλον διαθέτεις ένα από αυτούς εκμεταλλεύτου του!

@demileni
Καλώς την συνάδελφο. Χτύπησες ευαίσθητο σημείο τώρα, είμαι στη φάση που διερωτούμε κατά πόσο θα γίνω καλή μάνα:)

@πατσιούρι
Τα λέω αλλά ακούει κανείς;;

@δυσλεξικός δάσκαλος
Καλώς σε βρήκα συνάδελφε! Εχω την εντύπωση ότι έχουμε αυξηθεί τώρα τελευταία και αυτό είναι καλό. Συμφωνώ με την άποψη για τις ασκήσεις. Απλά να προσθέσω ότι πρέπει να υπάρχει και ικανοποιητική επεξήγηση πριν φύγουν από το σχολείο για να μην χρειάζεται να ζητούν βοήθεια στο σπίτι.

Anonymous said...

ετσι ειναι...

πιοτευω οτι οι εργασιες πρεπει να γινονται στο σχολειο.

κι αν δινονται ασκησεις για το σπιτι να μη ξεπερνουν το μισαωρο.

οπως γερμανια.χαχα!

καλο βραδυ.
ονοματοδοσιας

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μόνο 7 λεπτά για ζάππινγκ; ΄Οταν στρωθούνε δεν ξεκολλάνε..

Τελικά το σύστημα πρέπει να αλλάξει ριζικά, όπως στο εξωτερικό (Αγγλία κ.α.) που γυρίζουν διαβασμένα

Κλωτσάει;
΄Αντε μετά τις γιορτές..ποιός μας πιάνει...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

giota persis said...

Αχαχχαχα Καλημερα αργησα μα δεν λησμονησα να περασω τρεξιματα ειχα

Φιλια πολλα μια αγκαλια μεγαλη

Ολα καλα?

APOTINEDRA said...

@ονοματοδοσία
Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει να εφαρμοστεί ο θεσμός του ολοήμερου σχολείου, κάτι ανέφικτο προς το παρών με τα σημερινά δεδομένα.

@γλαρένια
Πράγματι ποιός μας πιάνει...ειδικά αφού 21/12 σταματούμε και από τη δουλειά και περιμένουμε τον μπέμπη!

@Γιώτα
Καλώς την! Ελπίζω τα τρεξίματα να μην ήταν για οτιδήποτε αρνητικό!

Κ

Anonymous said...

Well...εν ξέρω κανέναν να του δκιαβάζουν στο πανεπιστήμιο. Τραγικό αν συμβαίνει σε κανέναν!!!

Οι γονείς μου εσταματήσαν να μπορούν να με βοηθήσουν (με τις γνώσεις που έχουν) όταν εξεκίνησα τα O Levels (που να αθθυμούνται χημείες και φυσικές)... Και γω πως μαθαίνω τούτα που μαθαίνω τι εν να τα κάμω? Αφού στο τέλος εν να τα ξεχάσω!

APOTINEDRA said...

@Roam

Μάθε τέχνη και άστηνε....οτι και νάναι αυτό!

Anonymous said...

@ APOTINEDRA,

Ξέχασες ν’ αναφέρεις 10 με 15 λεπτά στην τουαλέτα γιατί πρέπει να απαλλαγεί από περιττά βάρη!!!

Anef_
Τετάρτη 28/11/2007 – 9:30 μ.μ.

Xrysostomos said...

Επειδή ομως εκτός από μαθητές-αρπακόλες υπάρχουν και συνάδελφοι-αρπακόλες, σημείωσε ότι ο μέσος δάσκαλος διορθώνει και τις 30 εργασίες μιας τάξης, σε ένα τεταρτάκι...

Χα χα